OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. Till ett amerikanskt företag inom Life Science söker vi en dansktalande kundservicemedarbetare till ett uppdrag på 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning. I din roll kommer du att arbeta med att ta emot samt administrera serviceärenden från danska kunder. Du administrerar ärenden till danska serviceingenjörer, fakturerar utförda servicearbeten, koordinerar installationer samt arkiverar fakturor och servicerapporter. Utöver detta ansvarar du för planering av underhållservicebesök samt förnyelser av serviceavtal. Du fungerar även som back-up till dina kollegor som ingår i den nordiska administrationsgruppen. Vi söker dig som talar och skriver danska och engelska flytande samt har erfarenhet av arbete inom kundservice eller liknande. Som person bör du vara självständig, ansvarsfull och ha lätt för att samarbeta med andra. Du bör gilla att ha många utåtriktade kontakter samt trivas med att arbeta administrativt. För rätt person finns mycket goda utvecklingsmöjligheter. Välkommen med din ansökan snarast, vi intervjuar löpande för denna tjänst.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37