OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker till en av våra spännande kunder Gordon Delivery deras nya servicestjärna som kommer jobba med nyetablerade kunder i Danmark. Det här är en resa som kommer vara både utmanande, givande, spännande och rolig - en chans att få vara med på ett bolag som välkomnar dig som visar stort engagemang och får möjlighet att påverka. Kan det bli bättre?
Om rollen
I denna roll tillhör du operations teamet som består av 15 stycken kollegor. Gruppen har fin sammanhållning, har kul tillsammans och stöttar varandra i alla lägen. Tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Du kommer i rollen uppmuntras att komma med ideer som bidrar till att både rollen och företaget kan utvecklas.Tjänsten är på heltid där arbetstider delvis förekommer under kvällar samt helgdagar, dvs. 1-2 kvällar i veckan samt varannan lördag eller söndag. Gordon Delivery har sitt trevliga kontor i Nacka strand med närhet till vacker natur, uppskattade restauranger och gym. Här trivs man! Du kommer initialt arbeta som konsult via The Place och har efter 6 månader goda möjligheter att övergå till anställning hos Gordon Delivery. Bra va?
Dina arbetsuppgifter
I rollen har du bland annat dessa varierande arbetsuppgifter:
• Hantera och administrera inkommande ärenden från både Sverige och Danmark via telefon, mail och chatt i Gordon Deliverys egenutvecklade IT-system
• Hitta rätt lösning till kunder och förare; tex ruttoptimering, schemaläggning, trafikövervakning
• Ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden och föraren är informerad under hela processen
• Ansvarar för rekrytering av förare till Danmark (resor till Danmark kommer förekomma ungefär en gång i kvartalet)
Dina tidigare erfarenheter
För att passa och göra succé i rollen tror vi att du har följande erfarenhet:
• Minst två års arbetslivserfarenhet av service (exempelvis från kundservice, restaurang, pedagogik eller butik)
• Meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsverktyg
• Du talar och skriver obehindrat på danska samt har goda kunskaper i svenska och engelska
• God system- och datorvana
Det är starkt meriterande om du har:
• Tidigare erfarenhet av planering och roller med ansvar
Vem du är som person
Självklart är dina tidigare erfarenheter relevanta men för den roll så lägger vi stort fokus vid vem du är som person. Vi tror att du har ett intresse och en förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar kopplat till de ärenden som inkommer. Därtill strävar du efter att hjälpa dina kunder och kollegor på ett lösningsorienterat sätt och kan lösa frågor utan givna svar med ett sinne för detaljer. Du är positiv, utåtriktad och tycker om att ta egna initiativ i kunddialogen. Struktur och ordning är något som faller dig naturligt, likväl är du kvalitetsmedveten och flexibel i samtal med kunder och förare. Slutligen ser vi gärna att du är kommunikativ och en teamspelare som tillsammans med dina kollegor tar ansvar för Gordons varumärke.
Om Gordon Delivery
Gordon Delivery är en startup som, genom att digitalisera last-mile-flödet, har som målsättning att förändra serviceupplevelsen inom e-handeln. Serviceinriktade Gordoneerer levererar varor till konsumenter och Gordon stödjer handlare genom processen – från mottagen order till nöjd kund.
Med en kraftigt växande marknad under förändring särskiljer sig Gordon bland logistikaktörer genom att ta ansvar för kundupplevelsen och bygger sin verksamhet utifrån dagens- och framtidens konsumentbehov.
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Några förmåner som medarbetare hos The Place:
• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling