Dansktalande kundservicemedarbetare till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Vår kund är ett ledande bolag inom sin bransch och de har drygt 6000 anställda i över 50 länder där du kommer att utgå ifrån deras kontor på Södermalm i Stockholm.

Om rollen

I den här rollen kommer du att tillhöra ett kundserviceteam som alla jobbar för att leverera så bra service som möjligt till deras nordiska kunder. Du kommer primärt att arbeta mot den danska marknaden men även få vara med och stötta upp övriga länder vid behov.

Dina primära arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:

- Hantera inkommande ärenden via telefon och mejl
- Hantera frågor kring leverans, fakturor samt reklamationer
- Uppföljning av leverans till kunder
- Uppdatera och administrera i diverse system
- Säljsupport samt hantera kontrakt och avtal
- Skapande av nyhetsbrev
- Delta i relevanta affärsnätverk och projekt
- Uppdatera prislistor


Om dig

För att passa in i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad och brinner för kundrelationer. Du är en strukturerad och noggrann person som har hög integritet. Vidare tror vi att du är en utåtriktad lagspelare som har lätt för att kommunicera i tal och skrift. Vi ser även att du har god datorvana och lätt för att snabbt sätta dig in i nya affärssystem för att trivas i rollen.

Kvalifikationer:

- Flytande i danska samt god svenska
- Tidigare erfarenhet inom service


Det är meriterande om du har arbetat med B2B kundservice sedan tidigare.

Tillträde, omfattning och anställning

Denna roll är på heltid med kontorstider måndag till fredag. Bolaget arbetar 37.5 timmars arbetsveckor och har sina lokaler på Södermalm i Stockholm. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du är anställd av Hero med goda chanser till att bli övertagen av kunden därefter. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2022
  • Ansök senast: 30 april 2023

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


24 december 2024

24 december 2024

24 december 2024

Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024