OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
För kunds räkning söker vi en kundservicemedarbetare till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är internationellt och har verksamhet över hela världen. Tjänsten är på deras nordiska huvudkontor i Stockholm.
Du kommer att ingå i ett team som arbetar med kända varumärken gentemot danska kunder. Som kundservicemedarbetare har du många utåtriktade kontakter med bland annat grossister. I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot och administrera kundernas order. Vi erbjuder ett fartfyllt arbete i en internationell miljö.
Vi söker dig som har viss erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (kundtjänst, ordermottagning eller liknande) samt har telefonvana.
Som person är du noggrann, stresstålig och social. Du har förmåga att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och datorsystem. Du är flytande i danska och svenska och behärskar engelska utan problem. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet. Om du har arbetat med SAP eller ett annat integrerat affärssystem är det meriterande.
Företaget sitter i moderna lokaler med öppet kontorslandskap. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37