Dansktalande kundservicemedarbetare till Renault Nordic!

Dansktalande kundservicemedarbetare till Renault Nordic!

Arbetsbeskrivning

Är du duktig på muntlig och skriftlig kommunikation? Skulle du vilja bli en del av Renault Nordics kundservice? Då är den här tjänsten rätt för dig! 

Barona söker kundservicemedarbetare till Renault Nordics Front Office-team i Malmö. Tillsammans med sex andra medarbetare är du en del av den svenska och danska kundservicen!
Renault Nordic arbetar mot hela den nationella marknaden och vill alltid leverera service i toppklass.

Tjänsten omfattar att hjälpa både kunder, verkstäder och återförsäljare via telefon, mail, sociala medier och chatt. Du kommer att hantera olika frågor om Renaults och Dacias produkter och tjänster och även se till att kunden får hjälp via återförsäljarna. Teamet arbetar tätt tillsammans och därför är det viktigt att du är en lagspelare som drivs av att i en stimulerande arbetsmiljö nå goda resultat.

Vi söker dig som Talar och skriver danska på modersmålsnivå
Förstår engelska väl i tal och skrift
Har tidigare erfarenhet av att arbeta i team och arbeta mot såväl gemensamma som individuella mål
Är som person väl organiserad och bra på att prioritera
Har erfarenhet av arbete i kundservice och sätter kundens behov i första hand
Uttrycker sig professionellt
Vi ser gärna att du Är positiv och ansvarsfull
Har god förmåga att prestera under varierande arbetsbelastning
Vill erbjuda kunden det lilla extra
Har ett intresse för teknologi eller bilar
Fördel om du även kan svenska språket 
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Övrigt
Tjänsten inleds med en gedigen introduktionsutbildning med uppstart så snart som möjligt. Tjänsten är heltid, måndag till fredag inom kundtjänstens öppettider 08.00-18.00. Öppettiderna kan komma att förändras vilket innebär att även kvälls- och helgarbete kan förekomma framöver. 
Du är anställd av Barona och ingår i Renault Nordics kundserviceteam. Teamet sitter i Baronas fräscha lokaler i Västra Hamnen i Malmö.
​​​​
Urvalsprocessen
Processen innehåller intervjuer med både Barona och kunden. Du kommer även bli ombedd att genomföra en skriftlig uppgift och slutligen genomförs en referenscheck.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!


Om Renault
2008 startade Renault Nordic sin verksamhet i Sverige och Danmark med målet att marknadsföra och distribuera personbilar, lätta transportbilar, delar och tillbehör till den nordiska marknaden. Vi är här för att möta de lokala marknadernas behov och anpassa oss till våra kunders önskemål. Flera nya modeller har introducerats på den nordiska marknaden med stor framgång. 2018 var Renault Nordic först ut att öppna en butik med elfordon i Stockholm. Renault Finance Nordic är finanspartner till varumärken i koncernen Renault; Renault och Dacia. Dotterbolaget erbjuder både privata och företagskunder ett komplett utbud av finansiella lösningar.

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/


Vid frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Matilda Nordkvist på matilda.nordkvist@barona.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 oktober 2022
  • Ansök senast: 17 november 2022

Liknande jobb