Dansktalande kundservicemedarbetare till Stanley Black & Decker

Dansktalande kundservicemedarbetare till Stanley Black & Decker

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Stanley Black & Decker.

Om företaget:

Stanley Black & Decker tillhandahåller innovativa verktyg och smarta lösningar till såväl professionella användare som konsumenter. Företaget sysselsätter närmare 60 000 medarbetare globalt och är verksamma i fler än 175 länder. På kontoret i Mölndal arbetar 50 personer där hela kundsupportavdelningen består av cirka 15 medarbetare. Deras varumärken inkluderar bland annat Cub Cadet, Robomow, Stanley och Dewalt.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundservicemedarbetare ingår du i ett team som tillsammans supporterar den danska marknaden mot Stanley Black & Deckers produkter. Din roll innebär att ta emot beställningar, hantera tekniska frågor, garantiärenden och reservdelsbehov över mail och telefon under kategorin trädgårdsmaskiner och elverktyg. Frågorna kan komma från företagskunder, slutanvändare och auktoriserade verkstäder inom nordisk trädgård och byggvaruhandel. I arbetet har du daglig intern kontakt med servicetekniker och säljare för att bistå med information och administration för era gemensamma kunder.

• Hantera inkommande kundärenden ofta kopplat till tekniska frågor
• Hantera beställningar, garantiärenden och reservdelsbehov över mail och telefon
• Daglig kontakt med säljare och servicetekniker

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Obehindrade kunskaper i danska, svenska och engelska muntligt och skriftligt
• Tidigare erfarenhet av kundsupport eller service, gärna över mail och telefon
• God datorkunskap

Vi tror att du som söker har intresset, viljan och förmågan att hjälpa såväl kunder som dina kollegor i teamet. Du anstränger dig för att leverera lösningar och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående gentemot andra. Du trivs med att samarbeta med dina kollegor och får energi av att umgås och föra dialoger med nya människor.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg, Mölndal.
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 oktober 2024
  • Ansök senast: 24 november 2024

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024