Dansktalande kundservicemedarbetare till stort internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att leverera service i världsklass och vill arbeta på globalt läkemedelsbolag, ett bolag som prioriterar att ta ett stort ansvar gentemot sina medarbetare, patienter och samhället, och som ofta rankas högt som en av de bästa arbetsgivarna. Talar du dessutom danska? Se hit.

Om tjänsten

Den aktuella tjänsten som dansktalandekundservice och orderhanterare ligger under affärsområdet Medical Devices. De utvecklar sjukvårdsprodukter som medför enklare ingrepp, förkortade operationstider och snabbare rehabilitering. I den här rollen som dansktalande kundservicemedarbetare är du en del utav det skandinaviska teamet. Du kommer att kommunicera med svensk och dansktalande kirurger, läkare och sjuksköterskor som behöver hjälp för att se till att specifika produkter och instrument levereras inför schemalagda operationer. Du kommer ha ett stort ansvar mot våra säljare med att supportera och hjälpa de tillgodose kundens behov. Arbetsuppgifterna kommer bland annat att bestå utav att

- Ta emot och hantera ordrar på mail och telefon ifrån kund
- Följa upp och säkerhetsställa att den medicinska utrustningen kommer dit den ska
- Boka returer ifrån kund


Kvalifikationer

För att passa i rollen som dansktalande kundservice och orderhanterare tror vi att du tidigare arbetat med service, det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundservice eller orderhantering i något eller några år. Du trivs med att arbeta i en ansvarsfull roll med många kontaktytor och där du ges frihet under ansvar. Vi ser att du är kommunikativt lagd samt har förmågan att strukturera upp dina arbetsuppgifter. Vi värdesätter ett handlingskraftigt arbetssätt och en vilja att lära sig nytt. Vi ser vidare att du har god datorvana och lätt för att snabbt sätta dig in i nya affärssystem för att trivas i rollen som kundservice och orderhanterare. Du är flytande danska i tal och skrift och känner dig trygg med att kommunicera på svenska.

Tillträde, omfattning och anställning:

Tjänsten är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning. Detta innebär att du kommer bli anställd av oss på Hero. Tillträde önskas så snart som möjligt. Bolaget sitter i fina lokaler i Solna.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Christoffer Sperring på christoffer.sperring@hero.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2021
  • Ansök senast: 10 juni 2022

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024