OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som är en erfaren kundservicemedarbetare och kan danska. Var med och arbeta tillsammans med härliga kollegor på en av Europas ledande optikerkedja!
Hos Synsam erbjuds du en spännande roll som dansk butikssupportmedarbetare tillhörande deras nordiska team. I rollen kommer du att arbeta med att hantera interna ärenden via telefon och mail samt supportera Synsams butiksanställda i frågor gällande produkt, avtal, krediteringar, beställningar, kompensationer och övriga frågor. Du kommer att arbeta i ett team om 8 medarbetare och även nära IT- och utvecklingsteamet. Du kommer att få en god introduktion med både teoretiska och praktiska delar.
Vi söker dig som:
- Talar och skriver obehindrat på danska. Meriterande med goda kunskaper i det svenska språket.
- Du har tidigare erfarenhet av kundservice, support eller kundtjänst.
- Är självgående, problemlösande och har förmågan att prioritera i ditt självständiga arbete.
Tjänsten är på heltid och beräknas att starta omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstiderna är måndag-fredag 8.15- 17-00 måndag-fredag, ca var 10 vecka 9.15-18 inkl. en lördag mellan 10-15, med en ledig fredag veckan därpå. Arbetet utgår från kontoret som är beläget på Sankt Eriksplan. Du kommer att vara anställd hos Sprio och arbeta som konsult hos Synsam, med goda chanser till att bli anställd hos Synsam på sikt.
Välkommen med din ansökan. Intervjuer sker löpande!
Om Synsam
Synsam Group är en av Europas ledande optikerkedja som erbjuder lösningar för både ögonhälsa och design. Koncernen finns i Norden och har cirka 4000 medarbetare och en total omsättning på cirka 4 miljarder. Koncernen har cirka 500 butiker som drivs under varumärkena Synsam, Ai Eyewear samt Profil Optik i Danmark. Synsam erbjuder ett brett sortiment som passar alla kundens olika livsstilar och behov av ögonhälsa.