🇩🇰 Dansktalande kundservicemedarbetare till Synsams företagssupport!

🇩🇰 Dansktalande kundservicemedarbetare till Synsams företagssupport!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig dansktalande servicestjärna som vill axla ett konsultuppdrag hos ett av våra mest välkända varumärken i Norden - Synsam!

Synsam Group är idag Nordens ledande optikkedja inom Eye Fashion och ögonhälsa med omkring 450 butiker i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Med hög kompetens, teknologi som ligger i framkant och med stort engagemang erbjuder vi våra kunder personliga och prisvärda kvalitetslösningar. Synsam Group är ett innovativt tillväxtbolag som omsätter ca 3.7 miljarder och har ca 2 000 anställda. Vår ambition är att fortsätta stärka positionen som branschledande inom både ögonhälsa och ögonmode, med ett tydligt integrerat hållbarhetsperspektiv genom hela värdekedjan.

Hit välkomnas du till en roll i företagssupporten tillsammans med ett dedikerat team på sju personer som alla brinner för att leverera en fantastik service. Konsultuppdraget kommer att inledas med en gedigen utbildning för att du ska få alla de verktyg som krävs för att lyckas i rollen.

Om tjänsten
Tillsammans med ditt team kommer du att hantera ärenden via mail och telefon. Då du jobbar i företagssupporten innebär det att du hjälper intern personal på den danska marknaden som jobbar ute i butikerna med frågor gällande företagets produkter.

Passande profil

-Talar och skriver flytande på danska och svenska.

-Har erfarenhet av att jobba med service av något slag. Kundtjänst är meriterande men inte ett krav.

-Gillar att lära sig nya saker och tar ägandeskap för sitt arbete.

-Erfarenhet från optikbranschen är starkt meriterande.

Praktisk information
Omfattning: Heltid. Konsultuppdrag på fem månader med chans till förlängning.
Start: Omgående
Arbetstider: 08.15-17.00
Placering: Kungsholmen, Stockholm.



Det här är ett konsultuppdrag via The Wofi, ett certifierat bemanningsföretag nischat inom kundtjänst. Vi är kollektivanslutna och som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension osv. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov.

Frågor är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller tom@thewofi.se. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen att söka tjänsten redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 december 2020
  • Ansök senast: 5 juni 2021

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024