OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Som dansktalande kundtjänstmedarbetare hos Viaplay möter du den privata kunden via telefon, chatt, mail och sociala medier. Frågorna kan röra abonnemangshantering, viss tekniksupport, fakturafrågor och tillfälliga kampanjer. Ditt uppdrag kommer vara att hjälpa Viaplays kunder på ett effektivt och professionellt sätt. För att du ska känna dig trygg i din roll kommer vi självklart erbjuda en betald utbildning på ca 1-2 veckor mellan kl.9:00-17:00.
Varierade arbetstider följer sedan mellan kl.09:00-23:00 alla veckodagar.
Vanligtvis dock 13-21:00 på vardagar och 12-19:00 varannan helg.
Den vi söker:
En dansktalande driven och serviceinriktad person som gillar att samarbeta med andra likasinnade, eller dig som gillar att arbeta hemifrån!
Har du danska som modersmål eller är du 100% flytande i språket?
Gillar du dessutom att jobba med service? Då har du hittat rätt.
Vi söker fler medarbetare och hemagenter som kommunicerar på flytande danska till Viaplays kundsupport hos Transcom.
Här kommer du svara på inkommande ärenden från danska kunder och hjälpa dessa med deras problem som de har kring tekniska frågor, abonnemang och utbud.
Om företaget
Vi erbjuder dig som vill flytta till Stockholm hjälp med boende och kringrörande administration. Du som hellre vill arbeta som hemagent kommer få assistans med all teknisk utrustning.
Tjänsten startar som ett sexmånadersuppdrag men kommer för rätt kandidat att bli en tillsvidareanställning.
Skicka in din ansökan nu då platserna tillsätts omgående!
Du söker genom ditt konto med cv på manpower.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Ericson
08-452 33 10
Susanne Lindman
0729889429
Cecilia Andersson
+46703773944