Dansktalande kundservicepersonal för Renault!

Arbetsbeskrivning

Teleperformance Nordic AB är ett av Sveriges äldsta och mest framgångsrika företag inom Callcenterbranschen.Vi har idag över 700 anställda i Sverige, med verksamhet i Stockholm, Göteborg och Söderhamn.Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris.Koncernen har över 30 000 arbetsstationer och finns representerat i 39 länder och är därmed det mest spridda callcenterföretaget i världen.Är du bilintresserad och talar flytande danska?Ett vikariat på 1 år ger dig chansen och erfarenheten att vara med och utveckla Renaults nordiska kundservice.[[[ Du kommer i din roll som kommunikatör främst att arbeta med att svara på inkommande samtal samt även hantera inkommande kundärenden via mail, fax och brev.Det kommer vara varierande frågor rörande bilmodeller, vart närmaste verkstad ligger, reservdelar, garantier med mera.[Krav är att du har god kommunikativ förmåga på svenska och engelska i både tal och skrift.Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundservice sen tidigare men är dock inget krav.[[[ Start 16 april, då du kommer att genomgå en grundlig utbildning för att lära dig allt om uppdraget.Du kommer att sitta i Teleperformence lokaler som är belägna i centrala Stockholm.Vi söker dig som är: - serviceminded och har god problemlösningsförmåga - kommunikativ och lyhörd - initiativrik samt lätt för att samarbeta - bilintresserad Ansök redan i dag, rekrytering sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman

Sammanfattning

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 115 113 43 STOCKHOLM
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 115
STOCKHOLM, 16867

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024