OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar.Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris.Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretaget idag.Är du bilintresserad och talar flytande Danska?Då har du chansen att vara med och bygga upp en ny nordisk kundservice för bilföretaget Renault. Detta är ett nytt spännande uppdrag som ger dig chansen att var med från början och utveckla kundservicen.Du kommer i din roll som kommunikatör främst att arbeta med att svara på inkommande samtal samt även hantera inkommande kundärenden via mail, fax och brev.Det kommer vara varierande frågor rörande bilmodeller, vart närmaste verkstad ligger, reservdelar, garantier med mera. Start 16 april, då du kommer att genomgå en grundlig utbildning för att lära dig allt om uppdraget.Du kommer att sitta i Teleperformence lokaler som är belägna i centrala Stockholm.Vi söker dig som är: - serviceminded och har god problemlösningsförmåga - kommunikativ och lyhörd - initiativrik samt lätt för att samarbeta - bilintresserad Krav är att du har god kommunikativ förmåga på danska, svenska och engelska i både tal och skrift.Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundservice sen tidigare men är dock inget krav. Ansök redan i dag, rekrytering sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman