Dansktalande kundsupport

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning
Är du intresserad av försäljning och tycker om att prata i telefon? Vill du arbeta på ett företag i centralt belägna lokaler? Då kan detta var jobbet för dig!

PerformIQ söker för kunds räkning en dansktalande kundsupport. Tjänsten innefattar utgående samtal där du utgår från en befintlig databas med kundkontakter. Din uppgift är att identifiera kundens affärsbehov samt väcka intresse för vad du har att erbjuda. Målet är att boka in ett möte med kunden.
I ditt arbete kommer du till exempel att:

• Ringa utgående telefonsamtal
• Göra muntliga behovsanalyser
• Boka möten
• Administrera information från era samtal

Som kundsupport kommer du att tillhöra säljavdelningen. Tjänsten passar dig som drivs av att skapa nya kontakter och tycker om att prata i telefon.

Krav på person
För denna tjänst är det ett krav att du talar danska. Det är meriterande om du även talar svenska. Vi söker dig som framförallt är bekväm med att ringa utgående samtal. Telefonen är ditt främsta verktyg och vi ser gärna att du arbetat med den tidigare. Vidare tror vi att du är driven, målinriktad och social. Att du gillar försäljning och samtliga delar i en sådan process ser vi som en självklarhet.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som kundsupport/innesäljare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Övrigt
Start: 7 januari 2019
Omfattning: Heltid, 12 månader
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Centrala Stockholm

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kundföretaget.
Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Petra Grufvelgård på telefonnummer 0733537528. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB Limhamn
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 7 januari 2019

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024