Dansktalande kundsupport

Dansktalande kundsupport

Arbetsbeskrivning

Gordon Delivery är ett startup-företag med målsättning att helt förändra serviceupplevelsen för e-handeln till både konsumenter och detaljhandlare samt digitalisera last-mile-flödet. Modellen bygger på att professionella och serviceinriktade personer, så kallade Gordoneerer, levererar varor till konsumenter samtidigt som Gordon stödjer handlare genom hela leveransprocessen – från mottagen order till nöjd kund.

Du tillhör operations teamet som består av 15 kollegor som tror på och stöttar varandra och som vill att du ska ha de bästa förutsättningarna för att förverkliga dina arbetsuppgifter. Tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt.

Arbetsuppgifter

I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att:

Hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail samt i eget utvecklat IT-system.
Hitta rätt lösning till deras kunder och förare.
Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad


Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

Minst ett till två års arbetslivserfarenhet av bemötande med andra människor, exempelvis från restaurang, pedagogik, studier eller butik
Meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsverktyg
God system- och datorvana
För att söka in måste du prata och skriva Danska & engelska flytande.
Utöver nämnda krav ovan så lägger vi stort fokus vid de personliga egenskaperna.


Vem är du

Vi tror att du har ett intresse och en förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar kopplat till de ärenden som inkommer.
Du är positiv, utåtriktad och tycker om att ta egna initiativ i kunddialogen.
Struktur och ordning är något som faller dig naturligt, likväl är du kvalitetsmedveten och flexibel.
Slutligen ser vi gärna att du är kommunikativ och en teamspelare som tillsammans med dina kollegor tar ansvar för Gordons varumärke.


Övrig information

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid


Gordon Delivery AB samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta amir@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Besöksadress

Box 491 69
None

Postadress

Box 491 69
Stockholm, 10029

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024