OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Randstad söker för uppdrag hos kund i Liljeholmen en dansktalande medarbetare till Customer Care-avdelningen med start omgående.Dina arbetsuppgifter Du kommer arbeta med kunder från de skandinaviska länderna, främst Danmark.Du tar emot samtal från kunder och slussar dem vidare till rätt person.Vidare har du kontakt med företagets stora Customer Care Center.Du kommer även att ta emot order på telefon, fax och e-post och processa dessa.Visst arbete i excel förekommer och du bör därför behärska att göra enklare modeller och formler.Din erfarenhet Du har[erfarenhet av arbetet inom kundservice samt vana av[att arbeta i Microsoft Office.Har du även erfarenhet av att arbeta i ett ordersystem är det meriterande.Förutom svenska behärskar du även[danska och engelska.Dina personliga egenskaper Vi söker en person som tycker att det är roligt att lösa problem, ta egna initiativ och att arbeta serviceinriktat gentemot kunder.Du är en lagspelare som är noggrann och kan jobba under press.Du har ett stabilt och moget sätt och är bra på att hantera olika sorters människor.Vi erbjuder ett varierande arbete och du blir anställd på ett av världens största bemanningsföretag där vi värderar den nära personliga kontakten med all vår personal.Randstad är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag vilket innebär att vi uppfyller högt ställda krav som bl.a. omfattar kollektivavtal, jämställdhetsplan och försäkringar.Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström