OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Framtiden AB sig som vill jobba hos vår kund som kundtjänstmedarbetare på heltid centralt i Malmö Om kunden: Kunden är ett dotterbolag i ett större internationellt mediabolag. Verksamheten i Sverige är fokuserad på kundsupport och kundservice. I Malmö är det en renodlad callcenter avdelning med blandade samtal från privatpersoner. Arbetsuppgifter och omfattning: Att för kundens räkning vara behjälplig vid inkommande samtal från privatpersoner, endast kundtjänstarbete inget sälj ingår. Uppdragens karaktär kan variera men inför varje nytt uppdrag är det en längre introduktion på cirka 4 veckor. Det är ett företag som tar väl hand om sin personal, är väl organiserade och satsar på långsiktighet för sina anställda. Omfattning: Heltid Skallkrav: Du pratar och skriver danska obehindrat Du har god engelska Meriterande: Du har god datorvana Du har gärna teknisk bakgrund eller tekniskt intresse Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare för vår kund så är det bra om du är trevlig och social och du får gärna vara flexibel och öppen för förändringar. Arbetstider och anställningsform: Kontorstider Du kommer inledningsvis att vara anställd av Framtiden och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Därefter övergår du i anställning till samma kundföretag. Kommun: Malmö Tillträde: Omgående Ansökan senast: 2010-03-22 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Therese Persson, personalansvarig.