Dansktalande kundtjänstmedarbetare!

Arbetsbeskrivning

Du älskar service och administration och du kanske också har ett lite kittlande intresse för IT och pratar danska flytande!

Stämde detta in på dig? Perfekt!

Företaget är ett IT-företag men din roll är av administrativ karaktär. Du kommer dagligen att ha kontakt med danska kunder som ringer eller mejlar in med sina IT-relaterade problem. Du tar emot felanmälningen från kunden, identifierar vem som äger frågan och skickar sedan vidare till rätt person inom organisationen. Sedan är det du som "äger" ärendet och ser till så att kunden blir uppdaterad om status. Det gäller alltså att du har koll på organisationens avtal och kommunikationsvägar.

Du kan tex ha arbetat administrativt eller i en kundtjänst, varit den IT intresserade butikssäljaren eller varit den andra sökt hjälp av när de haft administrativa eller IT relaterade utmaningar. Du är flytande i danska i både tal och skrift. Som person är du kommunikativ, serviceinriktad och tycker om att lösa ärenden. Det något slitna uttrycket "spindeln i nätet" är relevant här och du är en person som trivs med att vara den som har koll på läget. Din datorvana är mycket hög och du trivs i en miljö som är tempoväxlande.

Det viktigaste är att du alltid ger kunderna högklassig service. Det är högt tempo i denna tjänsten och det är därför viktigt att du trivs i en miljö där det hela tiden händer oförutsedda saker. Ingen dag är den andra lik och du kommer stöta på utmaningar varje dag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2020
  • Ansök senast: 26 mars 2021

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024