Dansktalande kundtjänstmedarbetare

Dansktalande kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Gillar du att kommunicera, i såväl tal som skrift? Är du nyfiken på e-handel? Tycker du om varierande arbetsuppgifter? Kan du dessutom flytande danska? Då kan du vara vår framtida kollega! Vi håller på att lansera vår första webbutik i Danmark och söker nu en lösningsorienterad kollega som kan ge våra nya danska kunder samma fantastiska bemötande som våra svenska kunder vant sig vid.
Vårt erbjudande
Vi erbjuder dig en trevlig arbetsplats med härlig energi på ett företag med stark framtidstro. Du får arbeta med intressanta produkter och hos oss finns det goda möjligheter att utvecklas i tjänsten och inom företaget. Du kommer arbeta tillsammans med ett positivt och drivet team där vi tar väl hand om varandra. Tjänsten är på heltid och du får en tillsvidareanställning som inleds med provanställning.
Om oss
Handshake Sweden AB är ett ungt företag med en stark företagskultur som grundas i våra värdeord Effektivitet, Kvalitet och Gemenskap. Vi jobbar med E-handel och driver två webbutiker. I den ena butiken som heter Autodude.se säljer vi bilvårdsprodukter. Den andra butiken heter Valostore.se och där säljer vi belysningsprodukter. Handshake och våra butiker finns i Finland, Sverige, Norge och nu även i Danmark. I dagsläget sköts den danska butiken från Sverige, varpå Stockholm kommer vara din placeringsort. Antalet heltidsanställda i Sverige är 18 personer, och inom hela koncernen ca 50. Vi är ett ungt företag men båda våra butiker har etablerat sig som marknadsledande inom sina branscher på nätet. Nu ska vi fortsätta vår utveckling och anställa ytterligare en medarbetare som tar väl hand om våra ny kunder i söder. Är du den vi söker?
Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare och administratör kommer du arbeta tätt tillsammans med vår stjärna Karan som är den första dansktalande kollegan på Handshake. Dina arbetsuppgifter kommer till stor del bestå av kundkontakt via mail telefon och chatt där du hjälper våra kunder som beställt produkter via vår webbutik. Många av våra kunder kontaktar oss för rådgivning inför sitt köp varpå försäljning också är en stor del av tjänsten. Vidare kommer du du arbeta med produktadministration av den danska hemsidan, vilket kan innebära att skriva och översätta produkttexter och artiklar.
Då arbetet är varierat krävs det att du är ordningsam och kan organisera samt prioritera arbetsuppgifter på ett ansvarsfullt sätt. Under högsäsong är arbetsbelastningen hög, vilket innebär att du kan få hjälpa till med orderplock.
Tjänsten är ny hos oss, varpå du kommer ha möjlighet att utveckla rollen och bidra med ideér inom ditt område. Vi är ett snabbt växande företag och för rätt person finns det stora möjligheter att utvecklas i takt med företaget.
Kvalifikationer
Vi söker dig med danska som modersmål då du kommer kommunicera med våra danska kunder. Det är även krav att du kan grundläggande svenska och/eller engelska för att kunna kommunicera internt. Du tycker det är roligt att bemöta olika kunder och gör det på ett avslappnat sätt som får kunden att känna sig trygg och trevligt bemött. Du gillar försäljning och att kommunicera med såväl interna som externa parter. Vidare är du bekväm med att ta egna initiativ och beslut och blir snabbt självgående. För att trivas hos oss är det även viktigt att du är prestigelös, flexibel och lösningsfokuserad. På Handshake går saker nämligen fort framåt och vi hjälps åt där det behövs, oavsett roll.
Vi tror att du har arbetat med kundkontakt tidigare och ser gärna att du har erfarenhet av administrativa uppgifter sedan tidigare. Har du även erfarenhet av e-handel är det meriterande.
Det är givetvis fördelaktigt om du har kunskap om bilvård eller lampor, men viktigast är att du är nyfiken och har viljan att lära dig. Är du genuint intresserad av kundkontakt och försäljning, och vill arbeta med ett härligt gäng kollegor tror vi att du kommer trivas hos oss.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan reda idag.
Anställningen
Arbetsplats: Gamla Södertäljevägen 125, Segeltorp, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Tillträde: Under maj eller efter överenskommelse
Arbetstid: Heltid. Vardagar kl 08:00 – 17:00



Om du känner att du är personen vi söker, vänligen skicka CV och personligt brev till Isa@Handshakesweden.se. Motivera gärna kortfattat vad som gjorde dig intresserad av tjänsten och varför du tror att den passar just dig. Jag ser fram emot att läsa din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Handshake Sweden AB JOHANNESHOV
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 april 2021
  • Ansök senast: 29 maj 2021

Besöksadress

Halmstadsvägen 41
None

Postadress

Halmstadsvägen 41
JOHANNESHOV, 12153

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024