OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du proffs på kundservice och dessutom dansktalande?
Till vårt fantastiska kundcenter beläget på södermalm i Stockholm söker vi nu vår nya dansktalande kundservicestjärna, kompis och kollega!
Om rollen
Som en del av vårt kundtjänstteam är du ansiktet utåt mot våra kunder och tolkar.
Via inkommande och utgående samtal, e-post och chatt sköter du den dagliga kontakten med både våra danska och svenska kunder och tolkar.
Våra kunder och tolkar är några av samhällets stora hjältar, ditt teams främsta uppgift är att säkerställa att dessa får förstklassig och professionell service och hjälp i sina ärenden.
Arbetstiderna är vanliga kontorstider, måndag-fredag 08.00-17.00. Vår växel är öppen dygnet runt, därför ingår även ett visst beredskapsarbete som innebär att du vid c:a fyra kvällar/nätter per månad är uppkopplad mot växeln, redo att hjälpa kunder som är i akut behov av tolk.
Kort om oss
DigitalTolk är tolkförmedlingen som hjälper tusentals människor varje dag. Vi förenar mjuka värden med modern teknik och revolutionerar marknaden med vårt innovativa, digitala angreppssätt.
Trots vår otroliga tillväxt präglas företaget av samma varma, familjära känsla som vid starten 2015.
Din bakgrund
Flytande kunskaper i danska, tal och skrift (särskilt meriterande om danska är ditt modersmål)
Flytande kunskaper i svenska, tal och skrift
Mycket goda/flytande kunskaper i engelska, tal och skrift
Tidigare erfarenhet av kundservice
Vi erbjuder
En varm och öppen arbetsplats med en mycket familjär känsla
En plats där ditt engagemang och dina förbättringsförslag tas tillvara på riktigt
Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
Kontor i centrala Stockholm med utsikt över vatten
Omfattning
Heltid
Arbetstider
Måndag-fredag 08.00-17.00 (och c:a 4 beredskapspass/månad)
Anställningsform
Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning
Ansökan
Registrera din ansökan med CV och Personligt brev på: ktrekrytering.talentemp.se