Dansktalande Kundtjänstmedarbetare

Dansktalande Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Brinner du för att ge det lilla extra och erbjuda kunden mer än vad som förväntas? Talar och skriver du obehindrat på danska och engelska? Då kan du vara rätt person för oss!

Vi söker nu efter en dansktalande kundtjänstmedarbetare till vår kund som verkar inom modebranschen. Som en del av teamet kommer du ha möjlighet att arbeta i en dynamisk miljö där du kommer använda din danska språkkunskap för att hjälpa kunderna. 
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer inkludera att svara på kundfrågor via telefon, e-post och chat, lösa problem och hantera klagomål. 

I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Vägleda kunder via telefon/mail/chatt/sociala medier.
• Ansvara för kundens löpande frågor och hjälpa på bästa sätt.
• Bidra till utveckling av arbetsrutiner samt kvalitetssäkra processer.

Tjänsten som dansktalande kundtjänstmedarbetare är ett konsultuppdrag på heltid. Arbetet bedrivs hemifrån och specifik bostadsort är därmed oviktig.
Kundtjänsten är öppen dag- och kvällstid alla dagar i veckan.

Om dig
Vi söker dig som drivs av att ge högklassig service och gillar ett högt tempo. Det är viktigt att du har god telefon- och datavana då dessa är dina främsta arbetsverktyg. Du har en förmåga att se helheten utifrån ett större perspektiv. Du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående. Vidare är du en person som är bra på att planera, prioritera och strukturera ditt arbete.

Då du kommer att arbeta mot den danska marknaden är det viktigt att du är flytande i danska, såväl i tal som skrift, ett språktest kommer att utföras innan anställning.

Viktigt för tjänsten är:

• Du har en utmärkt förmåga att uttrycka dig på danska och engelska i tal och skrift.
• Tidigare erfarenhet av service och kundkontakt.
• Du är en god kommunikatör och har känsla för detaljer som gör skillnad för kundens upplevelse.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Adecco är en del av det multinationella företaget Adecco Group. Adecco Group är en av världens ledande leverantörer av HR-lösningar och ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta hos flera av våra spännande kunder och varje dag utveckla dig själv och dina kompetenser. Ta chansen att utöka ditt eget professionella nätverk med värdefulla kontakter genom oss på Adecco!
Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till att vi går till jobbet varje dag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Marie Ekvall via marie.ekvall@adecco.se 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kundtjänst, kuntjänstmedarbetare, sociala medier, kundservice, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 10 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2023
  • Ansök senast: 19 april 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024