Dansktalande kundtjänstmedarbetare

Dansktalande kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

För vår kunds räkning direktrekryterar en dansktalande kundtjänstmedarbetare för inkommande samtal och mail inom flygbranschen.

Vi söker efter dig som är service-minded, du förstår kundernas behov samt hittar snabba och bra lösningar. Du har ett öga för detaljer och kan leverera bra kvalitet i ett högt tempo.

Vi söker dig som har en god förmåga att både samarbeta i grupp men också förmåga till att ta egna initiativ. Som person är du engagerad och ansvarstagande. Du ska vara flytande i både tal och skrift i danska Du har goda datakunskaper samt god förmåga att kommunicera strukturerat och bygga relationer via telefon.


Arbetsuppgifter

Som kundservicemedarbetare svarar du på inkommande samtal och mail från kunder. Det kan vara frågor som gäller bokning av resa, förseningar eller inställda flyg, betalningar mm. Genom att ge kunden den bästa servicen blir arbetet roligt och utvecklande för dig, samtidigt som kunden lägger på luren med ett leende på läpparna!



Vad vi erbjuder

Du kommer att ingå i ett team med ambitiösa och kunniga medarbetare i en trevlig arbetsmiljö. Du erbjuds grundlig intern utbildning, goda utvecklingsmöjligheter, friskvårdsbidrag samt kontinuerlig support och coaching.


Arbetstider

Rullande schema

Måndag - fredag 07.00-19.00

Lördag - söndag 09.00-18.00

 

Rekryteringen sker löpande så skicka din ansökan redan idag

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Helsingborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2024
  • Ansök senast: 14 november 2024

Postadress

Helsingborg
HELSINGBORG, 25220

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024