Dansktalande kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Är du en social och trevlig person som brinner för kundservice? Då kan detta vara något för dig!

Dina arbetsuppgifter

Vi söker efter dig som vill ingå i teamet för kundtjänst hos vår kund. Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå i att hantera inkommande samtal och mail från kunder. Du kommer att felsöka kunders problem, ställa följdfrågor och arbeta aktivt med uppföljning av ärenden. Du kommer till en början få sitta med de mer erfarna kundtjänstmedarbetarna och successivt få ta egna samtal och mail från kunder. Kundtjänsten vänder sig mot såväl privatpersoner och företag.

Om företaget

Vår kund tillhandahåller olika betallösningar för kontant- och kontokort och sitter i fina lokaler centralt i Stockholm. För tjänsten kommer du att ingå i teamet för kundtjänst som idag består av tre medarbetare.

Din profil

Skallkrav:
Goda kunskaper i danska i tal och skrift
Grundläggande datavana


Personliga egenskaper:
För att passa in i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du som söker är noggrann, flexibel, social och kommunikativ. Du är inte rädd för ny teknik och är mån om att ha rätt information och frågar om du inte förstår. Då tjänsten fokuserar på kundkontakt ser vi det som en självklarhet att du som söker har god kommunikativ förmåga.


Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor

Arbetstid: Heltid, kontorstider, 8:30-17:00
Arbetsort: Centrala Stockholm
Startdatum: Omgående

Urval och intervjuer kommer att ske löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 16 januari 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Chefsstöd till frivården Östergötland

Chefsstöd till frivården Östergötland

25 oktober 2024

25 oktober 2024

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

25 oktober 2024

Logistikadministratör

Logistikadministratör

25 oktober 2024