OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena ekonomi, försäljning/marknadsföring, administration, personal och IT. För kunds räkning söker vi en dansktalande kundtjänstmedarbetare till ett bolag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt med verksamhet över hela världen. Du kommer att jobba på bolagets nordiska huvudkontor i Stockholm och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära ordermottagning och registrering av order. Vidare kommer du att jobba med administration av order samt kundkontakt i samband med avvikelser i ordern och dylikt. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (kundtjänst, ordermottagning eller liknande), har telefonvana och åtminstone besitter gymnasiekompetens. Som person bör du vara noggrann, stresstålig och social. Flytande kunskaper i danska i såväl tal som skrift är ett krav och vår uppdragsgivare ser dessutom gärna att du är flytande i engelska. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel, och har du arbetat med SAP eller ett annat integrerat affärssystem är det en fördel.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37