OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en dansktalande kundtjänstmedarbetare till ett stort internationellt företag. Företaget är en av världens största inom försäkring och risk management.[[[[[[[[[[[[[[[[ Tjänsten som kundtjänstmedarbetare innebär att du kommer svara på inkommande samtal från kunder samt ha telefonkontakter med såväl svenska som utländska samarbetspartners och försäkringsbolag. I arbetsuppgifterna ingår även administration av skador samt försäkringar och premier. För tjänsten krävs att du har goda kunskaper i danska, svenska och engelska samt[har datorvana. [[[[[[ Som person är du utåtriktad, positiv och ansvartagande. Du är drivande för att såväl självständigt som i samarbete med andra utveckla arbetet.[[[[ Intervjuer sker löpande så skicka din ansökan snarast.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719