OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår kunds räkning söker vi nu flera dansktalande kundtjänstmedarbetare till deras kontor i Norrköping.
Vår kund är ett nationellt kundtjänstföretag med kontor på flera platser i landet. Företaget hjälper andra företag i olika branscher med outsourcad kundservice. De arbetar med allt ifrån sociala medier och chatt till e-post och personlig kundservice på telefon. De erbjuder deras tjänster på svenska, engelska, norska, finska och nu snart även på danska.
Om rollen
Som medarbetare på företagets kundtjänst sköter du kundservice för både företag och privatpersoner, likväl som agerar i rollen som telefonväxel. Det förekommer även säljmoment i rollen. Du kommer arbeta med telefon, e-post, sociala medier och i chattar.
För att trivas i rollen är det en fördel om du uppskattar kontakten med andra människor men ändå är självständig i ditt arbete då en stor del av arbetet utgår från din kontorsplats, där telefonkontakt kommer utgöra en stor del av dina arbetsdagar.
Du behöver tala och skriva danska flytande då en stor del av dina ärenden kommer vara med danska kunder.
Utöver din kunskap inom det danska språket så lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper i rollen varpå tidigare erfarenhet av kundtjänst ej är något krav. Dock är det meriterande.
Flytande danska i tal och skrift är ett krav i rollen
Goda kunskaper i svenska är ett krav i rollen
Erfarenhet från kundtjänst / support / rådgivning eller liknande arbete är meriterande
Övrigt
Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att du anställs direkt av kunden. Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen.
För frågor om rollen kontakta Jonas Lindqvist på Stegra via E-post: Jonas@stegra.nu.
Arbetstider: 8-17
Uppstart i December
Söker du deltidssysselsättning är det möjligt med lägre % än heltid. Från 50% upp till 100% sysselsättningsgrad baserat på dina önskemål.
Stationeringsort: Norrköping
Antal roller: Upp till 3 st.