OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos BGA Group AB.
Om företaget:
BGA Group AB är ett snabbt växande e-handelsföretag som bedriver försäljningsaktiviteter med större delen av Europa som marknad. Från huvudkontoret i Gävle erbjuder de sina kunder inredning med fokus på skandinavisk design. De är specialister på tavelramar och speglar, med över 20 000 unika produkter i sitt sortiment. Deras kundtjänst består idag av 10 anställda som servar deras kunder på totalt 8 språk. Deras kontor ligger i Gävle men arbetet kan utföras på distans.
Arbetsuppgifter:
Som kundtjänstmedarbetare hjälper du kunder med deras inkommande frågor via chatt, e-post och telefon. Frågorna kan variera i omfattning och komplexitet men berör frågor såsom beställningar, produktinformation, betalningar och leveranser.
Vidare fångar du in kunders synpunkter och bidrar själv med förbättringsförslag för att utveckla verksamheten vidare.
• Svara på inkommande ärenden från kunder
• Hitta lösningar på kunders problem
• Ta emot synpunkter och hitta förbättringsområden
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Du talar och skriver flytande på danska
• Du har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete
• Meriterande med erfarenhet av försäljning
• Meriterande med flytande kunskaper inom svenska, norska, franska, tyska, engelska eller spanska
Som person är du uppmärksam och tillmötesgående. Du sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar som bidrar till nöjda kunder. Det visar du med din förmåga att jobba rådgivande i kunddialogen och alltid göra det lilla extra för kunden. Då muntlig och skriftlig kommunikation är en stor del av din roll är det viktigt att du har lätt för att uttrycka dig väl. Du har ett stort ordförråd och är duktig på att uttrycka dig informativt och tydligt. Vidare bidrar du med idéer och nya perspektiv, du har ett intresse för att lära dig nya saker och att testa på nya tillvägagångssätt. Du tycker att det är stimulerande att ständigt vara med och bidra till förbättringar av processer och rutiner. Som person ser du möjligheter i förändringar och räds inte av nya utmaningar. Därtill trivs du i en dynamisk organisation där det ofta sker förändringar.
Övrig information:
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Gävle, eller ospecificerad ort
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: danska, svenska, norska, franska, tyska, engelska, spanska, kundtjänst, kundservice, e-post, chatt, telefon, beställning, leverans, produktinformation, betalning, inredning
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund