OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du dansktalande, tycker om att arbeta med människor och lösa problem? Då kommer detta vara en möjlighet som du inte vill missa! Vi letar efter dig som vill ansluta sig till vår kunds nordiska kundteam, som är baserat här i Göteborg.
Om tjänsten
I rollen som dansktalande kundtjänstmedarbetare kommer du dagligen arbeta med olika typer av ärenden via mejl och telefon. De ärenden du kommer hantera innefattar bland annat orderhantering, hantering av klagomål och allmänna lösningar på både muntliga och skriftliga kundförfrågningar. Rollen är baserad på vår kunds kontor i Göteborg på deras nybyggda och fräscha kontor. Vår kund erbjuder en intressant och utmanande position i en internationell miljö.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
För rollen så krävs teamwork och stark kommunikation som är nyckeln till att lyckas i denna roll. Vi söker efter dig som motiveras av att arbeta i ett tajt team och även kan arbeta självständigt. Du ska vara duktig på att skapa nya relationer och förvalta befintliga kundrelationer. Kulturen ute hos kund främjar att alltid agera på ett professionellt och positivt sätt för att leverera den bästa möjliga kundupplevelsen. För rollen kommer du att följas upp varje vecka för att du ska ha möjlighet att utvecklas och prestera utifrån de uppsatta målen. Det gynnar dig som motiveras av att ta emot och arbeta med konstruktiv feedback.
Nedan ser du egenskaper som vi värderar för detta uppdrag:
• Att kunna bygga upp goda relationer med kunder
• Positiv inställning till ditt arbete och en vilja att utvecklas och lära dig nya arbetsuppgifter
• Behålla ett professionellt bemötande när problem uppstår och hitta lösningar på ett effektivt sätt
• Vara van vid att ge och ta emot konstruktiv feedback
• Effektivt utföra dina uppgifter samtidigt som du alltid handlar i enlighet vår kunds värdering som bygger på Integritet, Innovation och Engagemang
• Vara proaktiv i att presentera lösningar för andra
Uppdraget är långsiktigt och arbetstiderna är förlagda dagtid, 8-16.30 måndag till fredag. Vi ser gärna att du kan start så snart som möjligt.
Vem är du?
För att trivas i den här rollen bör du vara serviceinriktad och snabblärd och gilla att hantera flera uppgifter samtidigt. Andra viktigt delar är att du har en positiv inställning till ditt arbete, är villig att lösa problem och arbeta med människor. Vi värdesätter personliga egenskaper framför erfarenhet.
De viktigaste kraven för att lyckas i den här rollen är:
• Tala och skriva flytande på danska
• Tala och skriva på god nivå på engelska
Meriterande för tjänsten:
• Erfarenhet av arbete inom kundtjänst/kundservice
• Goda administrativa kunskaper
• Erfarenhet av Officepaketet
Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström