OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du nya utmaningar? Har du lätt för att få kontakt med andra människor? Då är det dig vi söker!
Vi letar efter en driven och energisk dansktalande person till uppdrag i Skåne. Din primära uppgift är att hantera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt och kräver därav att du brinner för att ge bra och högklassig service samt har ett intresse för IT.
H1 har nyligen genomfört en förändring inom organisationen. Samtliga medarbetare med utgångspunkt i Helsingborg kommer numera att arbeta remote. Detta medför en hel del möjligheter för dig som alltid drömt om att arbeta hemifrån.
Om uppdraget
Du kommer att arbeta i ett team där ni tillsammans hjälps åt med supporten för ett antal olika produkter, tjänster och applikationer. Om du tidigare har arbetat i en supportande roll är det meriterande.
Ett krav är att du både danska och svenska.
Tjänsten är på heltid
Placering är remote och du arbetar hemifrån
Om H1 Communication
H1 Communication är ett nordiskt BPO-företag med europeiska samarbetspartners som erbjuder outsourcing av kundservice, teknisk support, PKI-tjänster och svarsservice. Som Nordens största delägarledda branschaktör bygger H1 kundnära samarbeten med stort engagemang och kontinuitet i alla lägen. Med flertalet ISO certifieringar och enheter runt om i Norden erbjuds alla tjänster på samtliga nordiska språk dygnet runt, året om.
H1 har ca 400 anställda och hanterar över 20 miljoner kundkontakter per år för sina uppdragsgivare i både offentlig och privat sektor.
Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!