Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Becton Dickinson

Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Becton Dickinson

Arbetsbeskrivning

Vi söker en engagerad dansktalande kundtjänstmedarbetare till vår kund Becton Dickinson i Stockholm. I denna roll kommer du att vara ansvarig för att leverera kundservice av hög kvalitet och säkerställa att kunderna får den bästa möjliga upplevelsen. Om du är detaljorienterad, trivs i en dynamisk arbetsmiljö och älskar att hjälpa andra, kan detta vara jobbet för dig! Tjänsten är ett vikariat för föräldraledighet och start förväntas i oktober 2024.

 

Om företaget:

BD är ett globalt ledande medicinteknikföretag som utvecklar banbrytande medicinsk utrustning, teknik och laboratorieutrustning för vårdsektorn. Hos BD söker vi kandidater med passion, innovation och engagemang som vill vara med och driva vår mission: att förbättra tillgången till avancerade medicinska och bioteknologiska lösningar. Genom att leverera förstklassig teknik och forskning arbetar vi målmedvetet för att bekämpa infektionssjukdomar och skapa bättre hälsa för människor över hela världen.

 

Om rollen:

Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera förfrågningar från både interna och externa kunder via e-post och telefon, samtidigt som du säkerställer snabb och effektiv problemlösning.

Dina primära ansvarsområden är:

• Svara på kundförfrågningar angående beställningar, returer, prisfrågor, offerter och allmänna frågor.

• Bygga och underhålla starka kundrelationer genom proaktiv och engagerad kundvård.

• Identifiera förbättringsmöjligheter för att optimera kundupplevelsen och säkerställa hög kundnöjdhet.

 

Vi söker:

I den här rollen värderar vi din personlighet högst! Du trivs med att hjälpa andra och har lätt för att anpassa dig till nya miljöer och system.

Vi ser gärna att du:

• Talar och skriver danska och engelska flytande, samt har goda kunskaper i ytterligare ett nordiskt språk.

• Har goda IT-kunskaper, och det är meriterande om du har erfarenhet av SAP.

• Är detaljorienterad, analytisk och arbetar systematiskt.

• Har minst 1 års erfarenhet inom kundservice eller administration.

• Är en stark kommunikatör, både muntligt och skriftligt.

• Är utåtriktad och duktig på att bygga och underhålla ett brett kontaktnät.

 

Du får:

• En hybrid arbetsmodell med möjlighet att arbeta hemifrån två dagar i veckan.
• Attraktiva personalförmåner, inklusive sjukvårdsförsäkring, generöst friskvårdsbidrag och lunchförmån.

 

Låter det intressant?

Då hör vi gärna från dig! Vi behandlar ansökningar löpande, och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden går ut. Därför uppmuntrar vi dig att ansöka så snart som möjligt om du är intresserad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 september 2024
  • Ansök senast: 17 oktober 2024

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024