OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ledigt jobb i centrala Göteborg för dig som vill jobba med ekonomi och service. Vi söker just nu dig som talar och skriver danska obehindrat och vill jobba med att ge service i världsklass på Nordens mest innovativa digitala bank. Tjänsten är tilltänkt att starta omgående. Är du den vi söker?
TJÄNSTEN
Du kommer tillsammans med dina kollegor kommer du vara Collector Banks ansikte utåt mot kund där ni ansvarar för inkommande ärenden via telefon, mail och chatt från våra privatkunder och partners. Ärendena rör främst fakturafrågor avseende e-handel och kreditkort med fokus på den danska marknaden.
Tjänsten erbjuder dig en fartfylld och rolig arbetsmiljö med kompetenta och ambitiösa kollegor. I takt med vår snabba tillväxt erbjuds goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling, aktiv satsning på god hälsa, gemensamma aktiviteter utanför arbetsplatsen samt en stimulerande arbetsmiljö på vårt kontor i centrala Göteborg. Arbetstiderna är förlagda till dagtid.
Tjänsten kommer att starta omgående och erbjuder en möjlighet till en långsiktig anställning hos Collector Bank
OM COLLECTOR BANK
Collector är en nischbank som erbjuder nytänkande finanslösningar för privat- och företagskunder. Innovation är en av våra största drivkrafter. Med snabbhet, flexibilitet och teknik i fokus anpassar vi tjänster och utvecklar nya lösningar utifrån våra kunders behov. Verksamheten omfattar privatlån, kreditkort, betallösningar för e-handel och detaljistkedjor, factoring, företagskrediter, fastighetslån, kredithantering och inlåning. Vår starka företagskultur, präglad av entreprenörskap, engagemang och etik har bidragit till obruten organisk tillväxt i 17 år. Sedan starten 1999 har vi utmanat och utvecklat branschen i Norden.
Collector är sedan 10 juni 2015 noterad på Nasdaq Stockholm, Large-Cap listan.
VEM ÄR DU?
* Är flytande i danska, både i tal och skrift
* Är serviceminded och arbetar alltid för kundens bästa.
* Har erfarenhet av att arbeta med kundservice sedan tidigare
* Är gymnasieekonom eller har liknande utbildning samt har en ekonomisk förståelse.
* Har god datorvana och har lätt att lära nya system.
Vilka fördelar kommer rollen som kundtjänstmedarbetare ge dig?
* Du får en unik chans till ett spännande uppdrag på ett välkänt företag.
* Det är en möjlighet för dig att utveckla dina färdigheter inom ekonomi och faktureringshantering hos ett expansivt företag.
* Du får chansen att utöka ditt kontaktnät och möjlighet att bygga upp ett attraktivt CV.
* En stimulerande och attraktiv arbetsmiljö.
* Goda utvecklingsmöjligheter inom bank och finans.
Vid frågor:
Vid frågor så tveka inte att höra av dig till ansvarig konsultchef Erik Kamp på 031-617261 alternativt
Vi tar inte emot ansökningar direkt på mejl utan ansök via vår hemsida. Tjänsterna kan bli tillsatta innan sista ansökningsdag så skicka in din intresseanmälan redan idag!
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!