OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
En etablerad e-handel söker nu en kundtjänstmedarbetare som är flytande i danska! Om du har tidigare erfarenhet av servicerelaterade uppgifter och letar efter en ny möjlighet, är detta rätt tillfälle för dig!
Vår uppdragsgivare är en välkänd aktör som erbjuder sina kunder ett klassiskt och tidlöst sortiment inom inredning och design. Nu söker de en engagerad kandidat att stärka deras kundsupportavdelning och leverera högkvalitativ service till sina danska kunder.
Som kundtjänstmedarbetare kommer du dagligen att hantera kunders frågor gällande ordrar, produkter, återbetalningar, returer, leveransbevakning, med mera. Du ansvarar även för att svara på kunder som kontaktar e-handeln via sociala medier. Kvaliteten på företagets kundtjänst har en avgörande påverkan på kundnöjdheten, och vi söker därför kandidater som kan ge ett positivt bemötande och leverera hög servicenivå. För den som har tidigare erfarenhet av översättning och/eller korrekturläsning av content, finns även den möjligheten i uppdraget!
Vi söker en kandidat som trivs med att kommunicera och besitter starka sociala färdigheter. Erfarenhet från andra serviceinriktade positioner är högt värderat, och tidigare kundtjänsterfarenhet ses som en fördel, även om det inte är ett krav för detta uppdrag.
Uppdraget är på heltid och genomförs på uppdragsgivarens arbetsplats i Jordbro, Stockholm.
Arbetsuppgifter:
Hjälpa till att lösa kunders behov gällande orderläggning, produktfrågor, specialanpassningar, returer, reklamationer, lagervärden och frakter.
Ta emot ärenden samt besvara kunder över e-post och telefonsamtal.
Dagligt arbete i program såsom Zendesk, Freshdesk, Salesforce eller SAP.
Hålla daglig kontakt med e-handelns lagerpersonal, betalpartner samt fraktbolag gällande bland annat leveransbevakning.
Jobba i system för att hantera olika betallösningar.
Kravprofil:
Du talar och skriver obehindrat på både danska och svenska. Övriga språk är meriterande.
Det är meriterande med dokumenterad erfarenhet av jobb inom kundtjänst, helst inom e-handel.
Det är meriterande med tidigare erfarenhet av att jobba med leveransbevakning i DHL eller PostNords system.
Du har som lägst gymnasiekompetens.
Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av att jobba i orderhanteringssystem såsom Freshdesk, Zendesk eller TrustPilot.
God datorvana och lätt för att lära dig nya tekniska plattformar.
Vi kommer till stor del gå på personlig lämplighet. För att kunna ge kunder god service tror vi att du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor. Tillsättning sker omgående, vänta därför inte med din ansökan!
OBS! För att kunna ansöka till Jappas uppdrag behöver du skapa en konsultprofil i Jappa och välja rollen "kundtjänst & support" för uppdraget som kundtjänstmedarbetare. Genom att göra detta blir din kompetens även synlig för uppdragsgivare som letar efter e-handelskonsulter för kommande uppdrag. Lägg ner 10-15 minuter på att skapa din konsultprofil idag för att vara i spel för spännande e-handelsprojekt!
********************************************************************
Tveka inte att skicka frågor till makda.joseph@jappa.jobs om du har frågor om uppdraget.
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.