Dansktalande kundtjänstmedarbetare till fordonsaktör

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN: 

I samarbete med vår partner verksam inom fordonsindustrin söker vi nu efter en dansktalande kundsupport. I din roll kommer du att ha fokus på support till kunder via telefon och mail på danska marknaden. Samtalen kan variera och innefattar frågor som rör alla typer av frågor kunder kan ha plus bärgningsärenden, vägassistans eller bokning av taxi/hyrbil.

Du blir del av ett team om 12-15 personer som arbetar mot den danska marknaden och som arbetar på ett rullande 6 veckor långt schema med arbetstider mellan 07-19 under vardagar. Du har möjlighet att önska schema men behöver vara tillgänglig för jobb under utsatta tider. Vid senare pass finns möjlighet att jobba hemifrån om man vill, det förutsätts dock att man jobbar från kontoret under kontorstider. Givetvis tillkommer OB på samtliga arbetstimmar utanför dagtid.

VI SÖKER DIG SOM: 
Har en uttagen gymnasieexamen
Har relevant tidigare erfarenhet från en serviceroll där kundbemötande varit i fokus
Talar danska på hög nivå
Har du kunskaper i norska, svenska eller finska är det ett plus


Vi kommer att lägga stor vikt vid den personliga lämpligheten och intresset för såväl ett långsiktigt arbete som viljan att arbeta i en kundnära roll med hög service i fokus. Du blir del av ett mycket härligt gäng som är blandat i ålder och bakgrund.

OM KUNDFÖRETAGET: 
Vår kund är verksam inom fordonsindustrin med huvudkontor i Torslanda.

OM ANSTÄLLNINGEN: 
Detta är ett konsultuppdrag med omgående start. Vår partners ambition är att detta ska övergå till en fastanställning.

ÖVRIG INFO:
Omfattning: Heltid, dagtid
Start: Omgående, med viss hänsyn till uppsägningstid
Placering: Göteborg
Kontaktperson: Hanna Lundblad
Lön: Fast månadslön, marknadsmässig


Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

OM OIO: 
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OIO
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 oktober 2024
  • Ansök senast: 14 november 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024