OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PerformIQ gör mer än att hitta personal. Våra kandidater har rätt CV och det där lilla extra som du letar efter. Ansvarstagande, dedikerad, fokuserad, kalla det vad du vill, vi kallar det för idrottens egenskaper.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av kundservice och vill du arbeta i en organisation som erbjuder stora möjligheter till varierande arbetsuppgifter? Då kan du vara den vi söker för tjänsten som kundtjänstmedarbetare till en av våra kunder i Malmö!
PerformIQ söker för kunds räkning en dansktalande kundtjänstmedarbetare för arbete på kontoret i Malmö. Vår kund är ett internationellt företag verksamma inom medicinteknik. I rollen kommer du att vara del av en grupp som erbjuder service såväl internt som externt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära:
• Via telefon och email vara behjälplig med exempelvis uppdatering om orderstatus
• Bemöta eventuella kundklagomål
• Registrera och bevaka orders i företagets datasystem
• Bevaka lagerstatus och lägga beställningar vid behov
• Bistå säljare och övrig intern personal med information kring produkter
Kvalifikationer
Du bör sedan tidigare ha erfarenhet av kundservice, exempelvis från butiksarbete, reception eller liknande. För att lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare krävs vidare:
• God ansvarskänsla där du förstår din stora betydelse i företagets verksamhet
• Att du är energifull och har en känsla för service
• Du är initiativtagande och du ser till att alltid hålla dig sysselsatt
• I ditt arbete är du noggrann och har ett strukturerat förhållningssätt
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du att kommunicera på både svenska, engelska och danska. Därför är det av stor vikt att du är kommunikativ och har goda kunskaper inom alla dessa språk. Norska i tal och skrift är meriterande.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som kundtjänstmedarbetare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.
Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstid
Plats: Malmö
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kunden. Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Anna Lindberg på anna.lindberg@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm
Henrik Petré
Carl Henrik Monsén
Lina Beaman
Åsa Almgren
Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon
Henrik Petré
Hanna Mattsson
0733-53 75 17