OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är du dansktalande och vill arbeta med service på hög nivå? Trivs du med att lösa problem och ha kontakt med människor?
I dina arbetsuppgifter ingår det att ta emot inkommande samtal från privatpersoner som vill ha hjälp kring lån, leasingavtal, bokningar av provkörningar. Dessutom mycket mailhantering och administration.
Du tillhör ett mindre team som arbetar mot den danska marknaden. Du arbetar med en ambition till att hålla en mycket god kundvård och med genomgående kvalité till varje kundärende.
Arbetstiden är förlagd på vardagar mellan 08.00-17 med placering i centrala Göteborg. Tjänsten startar omgående
Din profil
Vi tror att du tycker om att prata i telefon, att du är pedagogisk och trivs med att hjälpa andra. Som person är du flexibel, positiv och ger alltid det lilla extra.
Vi tror att du som söker har en god förmåga att både lyssna och kommunicera och ser dig själv som en problemlösare. Vi ser positivt på om du är intresserad av bilar!
Du som söker behöver uppfylla dessa krav:
Gymnasiekompetens
Behärska danska i tal och skrift- flytande
Tidigare erfarenhet inom kundservice
Om företaget
BemanningsKontoret ser positivt på driv, vilja och ambition!
Du söker tjänsten genom att maila ditt CV till info@bemanningskontoret.se då vi ej tar emot ansökningar via länken.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson