Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Synsam

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Synsam är idag Nordens ledande optikkedja inom Eye Fashion och ögonhälsa med 430 butiker i Sverige, Norge, Finland och Danmark. I Sverige är Synsam en expanderande detaljhandelskedja med idag drygt 180 butiker- från Kiruna i norr till Ystad i söder. Med hög kompetens, teknologi som ligger i framkant och stort engagemang erbjuder de sina kunder personliga och prisvärda kvalitetslösningar. Synsams styrka återfinns i sina medarbetare vilket blir avgörande i mötet med kunden. ”Den dag vi slutar bli bättre slutar vi vara bra. Vi är ärliga mot varandra och håller vad vi lovar.”

Om tjänsten

Våra spännande och modefokuserade kund söker nu en dansktalande kundtjänstmedarbetare. Denna kundtjänst är spännande just för att den fokuserar på hög leverans av service mot såväl slutkund som egna butiker, du får arbeta med en tjänst som kunden är helt egen med på marknaden. Du kommer att ta emot samtal från alla nordiska länder men med fokus mot Danmark. Det kan vara frågor gällande köpta produkter, abonnemang eller kundens webbutik. Du agerar support gentemot deras butiker, loggar och administrerar ärenden och arbetar även något med winback av kunder. Teamet består idag av 6 personer som alla har ett nordiskt land som de arbetar mot.

Kvalifikationer

Vi tror att du som söker är en person med intresse för mode och retail men inte minst för mötet med människor. Du har en känsla för god service inom dig och gillar att leverera på topp i dina samtal. Du är en teamplayer samtidigt som en stark individ som gillar att kavla upp armarna. Vi ser att du är en person som trivs i föränderliga miljöer och där utveckling framåt står i fokus. Du motiveras av att lära dig nytt och arbeta i högt tempo. Teamet är ambitiösa, hjälpsamma, engagerad och positiva, för att komma in i gruppen ser vi att du kompletterar dessa egenskaper.

Vi tror att du har jobbat med kundtjänst och eller service över telefon tidigare. Viktigt för rollen är att du känner dig trygg med danska och svenska i såväl tal som skrift.

Meriterande

Erfarenhet av att arbeta med abonnemang

Erfarenhet av retail och eller telemarketing

Tillträde, omfattning och anställning: Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med chans till förläning vilket innebär att du kommer bli anställd av oss på Hero. Tjänsten är på heltid, 100 % och arbetstiderna är mellan 8-17. Tillträde önskas så snart som möjligt. Kunden sitter i fina lokaler centralt i Stockholm.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Alisha Baig, alisha.baig@hero.se

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2020
  • Ansök senast: 31 mars 2020

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024