OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu har du som brinner för kundkontakt, service och administration och är dansktalande en möjlighet att bli en del av ett snabbväxande bolag med familjär atmosfär!
Direktanställning hos vår kund i södra Göteborg. Varmt välkommen med din ansökan!
ARBETSUPPGIFTER
Som dansk kundtjänstmedarbetare kommer du tillsammans med dina kollegor främst arbeta med telefon och dator som arbetsverktyg. Arbetsuppgifterna är bla ordermottagning och registrering, framtagning av statistik och säljunderlag men dina arbetsuppgifter kommer även vid behov bestå utav lagerarbete. Så vi söker dig som är flexibel och prestigelös.
Tjänsten är kontorstider måndag-fredag, heltid.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
För oss är din personlighet väldigt viktig och vi söker dig som är ambitiös, noggrann, prestigelös och serviceinriktad. Du är nyfiken på att utvecklas i din roll och är inte rädd för att hugga tag i det som behövs göras.
Du trivs med att jobba med människor och du stimuleras av att hjälpa andra och lösa problem. Din samarbetsförmåga är god och du är en nyfiken person som inte är rädd för att ta kontakt med andra människor.
Du behärskar danska flytande i tal och skrift
Du har tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst och har arbetat med service och administration
Du har god allmän datavana
Meriterande om du har erfarenhet utav affärssystemet Navision eller SAP. Körkort och tillgång till bil är ett plus.
Behärskar du även franska och/eller något övrigt nordiskt språk är det ett stort plus.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som kundtjänstmedarbetare är en direktrekrytering där du blir anställd av vår kund i södra Göteborg.
ÖVRIG INFORMATION
Då tjänsten ska tillsättas omgående arbetar vi löpande med urvalet så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Linda Peterson på.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!