OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du flytande i danska och vill arbeta med en utvecklande kundtjänst roll? Vi på Academic Work har fått möjligheten att söka efter en Customer Support till vår kund inom life-sience för ett långsiktigt uppdrag. Du kommer bli del av ett team som stöttar kunder i hela Norden. Är detta nästa steg i din karriär? Varmt välkommen med din ansökan redan nu då urval sker löpande.
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en dansktalande Customer Support. Du kommer bli en del av bolagets Customer Care-avdelning där man idag är ca 20 personer som arbetar mot kunder på den nordiska marknaden. Supporten är uppdelad i två grupper som arbetar nära varandra.
I din roll kommer du att arbeta med telefon och mail som främsta redskap med syfte att ge support till bolagets kunder rörande leveransbesked, reklamationer samt hantering av offerter. Utöver detta kommer du arbeta med att orderhantering i deras system samt stötta kunder som själva lagt order via bolagets webbutik.
Arbetet utgår från 4 olika affärssystem, det finns inget krav på att kunna dessa men att ha lätt för att lära nya system är till fördel för tjänsten. Det dagliga arbetet hanteras automatiskt via ett system som fördelar samtal baserat på tillgänglighet och språkkompetens, man tar emot runt 5–7 samtal per dag. Ansvar för den gemensam mailslinga dit kundfrågor kommer är även en del av det dagliga arbetet.
Du erbjuds
* Ett utvecklande arbete där problemlösning är i fokus
* Arbete i nya fräscha lokaler med tillgång till gym
* En gedigen onboarding
* En hyridlösning sett till arbete på kontor och hemma
* Arbete i en miljö influerad av olika nordiska länder
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. För det här uppdraget kommer du bli anställd hos oss på Academic Work och jobba som konsult ute hos kund. Uppdraget är på 6 månader och därefter finns väldigt goda chanser till förlängning. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Ta emot inkommande samtal rörande beställningar, förändring av order eller leveransbesked
- Behandla reklamationer och arbeta för en utmärkt kundnöjdhet
- Skapa offerter och anbud
- Följa upp lösa kunders problem och förfrågningar
- Tillsammans med kollegor komma fram till lösningar på större problem
- Arbeta i de fyra olika affärssystem
VI SÖKER DIG SOM
- Talar danska på mycket god nivå i tal och skrift. Flytande danska är avgörande för att lyckas i rollen
- Har tidigare erfarenhet av arbete i en liknande roll eller inom service där kund och dess upplevelser varit i fokus
- Har god systemförståelse då man i rollen parerar mellan olika system i det dagliga arbetet
- Talar och skriver flytande engelska då hantering av samtal på andra språk än ditt eget kan förekomma
Meriterande:
* Svenska i tal och skrift
* Erfarenhet från life-sience branschen
* Erfarenhet från affärssystem
Vi söker dig som är
* Orädd & initiativtagande
* Serviceminded
* Strukturerad
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 6 månader med stora chanser till förlängning
* Placering: Göteborg, Arendal
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231