OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om bolaget
Wella Company är ett av världens ledande skönhetsföretag och består av ikoniska varumärken såsom Wella Professionals, O·P·I, ghd, Briogeo, Nioxin, Sebastian Professional och Clairol. Wella Company ser sig själva som innovatörer som försöker inspirera konsumenter och skönhetsproffs att se ut, känna och vara sitt sanna jag. De är fast beslutna att bygga det bästa skönhetsföretaget i branschen där deras över 6 000 anställda i mer än 100 länder kan bringa sitt bästa jag till jobbet. Med ledning av sina företagsvärderingar och syfte att leverera positiv inverkan på människor genom deras produkter och mot vår planet och vårt samhälle, levererar de hållbar tillväxt till alla intressenter.
Om rollen
I rollen kommer du att tillhöra ett skandinaviskt kundserviceteam med fokus på att stötta den danska samt svenska sidan av verksamheten. Du kommer att få jobba med kundservice kopplat till konsumenter och företag som använder Wellas produkter i syfte att ge kunderna bästa tänkbara service.
Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta
- Orderhantering
- Kundtjänst via mejl och telefon
- Registrera och följa upp beställningar
- Reklamationer
- Hantera ändringar i system
- Supportera säljteamen med frågor kring beställningar
Om dig
För att passa in i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad och brinner för kundrelationer. Du är en strukturerad och noggrann person som kan hantera flera parallella projekt samtidigt. Vidare tror vi att du är en utåtriktad lagspelare som har lätt för att kommunicera i tal och skrift. Wella Companys värderingar innefattar att de är samarbetsvilliga, kreativa, modiga, sammansvetsade och engagerade. Vi hoppas att du följer dessa värderingar för att lyckas så bra som möjligt som en del av Wella-teamet. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i någon liknande roll inom kundsupport.
Kvalifikationer
- Flytande i danska och svenska
- Goda kunskaper i engelska
- God systemvana
Meriterande
- Förståelse för de nordiska språken
- Erfarenhet av arbete i liknande roll
Tillträde, omfattning och arbetstider
Denna roll är på heltid med kontorstider måndag till fredag. Bolaget arbetar 37,5 timmars arbetsveckor och har sina lokaler i Solna i Stockholm med goda kommunala möjligheter. Detta är ett konsultuppdrag på cirka 12 månader med chans till förlängning. Start är så snart som möjligt och vi tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Isabell Åhlin på isabell.ahlin@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445