Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Wella (50 eller 100%)

Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Wella (50 eller 100%)

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en kundservicemedarbetare/ordermottagare till vår omtyckta kund Wella! Talar du danska och engelska flytande samt är en initiativtagande och självgående person som drivs av möjligheten att få ta eget ansvar? Vi söker nu dig som snabbt kan komma in och stötta Wellas team.

Talar du danska och engelska så har vi möjlighet att erbjuda en tjänst på 50%. Kan du även även prata svenska har vi möjlighet att erbjuda en tjänst på 100%.Tjänsten utgår antingen från kontoret i Stockholm (Solna) eller Köpenhamn (Brøndby). Efter upplärning har du möjlighet att arbeta 2 dagar hemifrån/vecka. Detta är ett konsultuppdrag med start snart som möjligt som varar till slutet av året med god möjlighet till förlängning.

Om Wella:

"Together, WE enable individuals to look, feel, and be their true selves.

Wella Company is one of the world´s leading beauty companies, comprised of a family of iconic brands such as Wella Professionals, OPI, Nioxin, ghd and Sebastian. With 6,000 employees globally, presence in over 100 countries, Wella Company and its brands enable consumers to look, feel, and be their true selves. As innovators in the hair and nail industry, Wella Company empowers its people to delight consumers, inspire beauty professionals, engage communities, and deliver sustainable growth to its stakeholders.

For additional information about the Wella Company please visit www.wellacompany.com."

Om rollen:

I denna roll kommer du främst att arbeta med orderhantering, registrering och uppföljning av beställningar samt kundtjänstbemötande via mail och telefon. Andra arbetsuppgifter kan vara att stötta med krediteringar, returer och liknande.

• Orderhantering i SAP, boka kundorder och kommunicera med kunder vid ev frågor
• Supportera säljteamen med frågor kring kundernas beställningar
• Jobba nära kunder på ett proaktivt sätt
• Ta hand om returer och krediteringar
• Ta hand om telefonsamtal och mail från kunder gällande beställningar, leveranser, produktklagomål etc.

Vi söker dig som:

Utöver att du är flytande i danska och engelska i tal & skrift, är det absolut högst fokus på din personlighet! Du gillar att hjälpa andra och är bekväm med att snabbt komma in i en ny miljö och lära dig system.

Vi ser gärna att du:

• Talar/har förståelse för ytterligare ett skandinaviskt språk (svenska, finska eller norska)
• Har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet, främst excel.
• Är noggrann och systematisk
• Har lätt för att kommunicera i tal och skrift.
• Är utåtriktad och har en god förmåga att utveckla och upprätthålla ett brett kontaktnät

Låter det intressant?

Då hör vi gärna från dig! Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före senaste ansökningsdatum, så vid intresse ber vi dig att ansöka snarast.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2022
  • Ansök senast: 16 september 2022

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024