Dansktalande Kundtjänstmedarbetare till Zalando

Dansktalande Kundtjänstmedarbetare till Zalando

Arbetsbeskrivning

Vi söker fler kundtjänstmedarbetare till kommande uppdrag till Zalando.
Brinner du för att ge det lilla extra och erbjuda kunden mer än vad som förväntas? Talar och skriver du obehindrat på danska och engelska? Då kan du vara rätt person för oss!

Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare på Zalando blir du ansiktet utåt när det gäller kundfrågor. Du kommer sköta kommunikationen med kunder genom telefon, mail och chatt. Vanliga frågor från kunder kan exempelvis handla om faktura-, reklamation-, och beställningsfrågor..

I din roll som kundtjänstmedarbetare på Zalando kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Besvara kundfrågor och hantera problem
• Bidra till fin kundnöjdhet
• Orderhantering, leveransbevakning, reklamationer

Tjänsten som kundtjänstmedarbetare är ett konsultuppdrag på heltid. Observera att detta är till kommande intag och att rekryteringsarbetet sker löpande.
Arbetet bedrivs hemifrån och specifik bostadsort är därmed oviktig.
Kundtjänsten är öppen dag- och kvällstid alla dagar i veckan.

Om dig
Vi söker dig som drivs av att ge högklassig service och uppskattar ett högt tempo. Du är en excellent kommunikatör och har känsla för detaljer som gör skillnad för kundens upplevelse. Då du arbetar mot den danska marknaden krävs det att du är flytande i danska, såväl i tal som skrift, du behöver även kunna kommunicera obehindrat på engelska. För att lyckas i rollen bör du ha god telefon- och datavana då dessa är dina främsta arbetsverktyg, du bör också vara snabb och effektiv i ditt arbetssätt för att alla frågor från kunder ska besvaras med så kort svarstid som möjligt. Självklart är du serviceminded och brinner för att ge kunden det lilla extra. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Viktigt för tjänsten är
Flytande i danska och engelska
Tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
Kunna arbeta effektivt och alternera mellan de olika kanalerna – telefon, chatt och mail

Om Adecco
Adecco är en del av det multinationella företaget Adecco Group. Adecco Group är en av världens ledande leverantörer av HR-lösningar och ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta hos flera av våra spännande kunder och varje dag utveckla dig själv och dina kompetenser. Ta chansen att utöka ditt eget professionella nätverk med värdefulla kontakter genom oss på Adecco!
Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till att vi går till jobbet varje dag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Alexandra Hjerdt via alexandra.hjerdt@adecco.se 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kundtjänst, kundservice, kundtjänstmedarbetare, Zalando, Majorel, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 10 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 november 2023
  • Ansök senast: 30 november 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024