OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning en dansktalande person.Vår kund är leverantör inom elektronik och arbetar idag med marknader runt om i Europa.Företaget har funnits sedan 2007 och har idag fyra anställda.Vår kund ska nu utöka verksamheten och behöver därför förstärkning inom sin kundtjänst. Arbetsuppgifter: Som kundtjänstpersonal kommer du att arbeta med att ge kunder information med telefonen som verktyg.Du kommer t.ex. att - Ta emot inkommande samtal och mail - Administrera kring inkommande samtal och mail - Arbeta med andra varierande uppgifter Vi söker dig som: - Talar flytande danska - Har datavana Det är meriterande om du har erfarenhet från administrativt arbete.Som person är du problemlösande, ambitiös och proaktiv.Du älskar att ge bra service och har en trevlig och sprudlande personlighet. Start: Omgående Omfattning: Heltid med möjlighet till anställning hos kund Arbetstid: 8-17 Plats: Solna Lön: Timlön Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare.Eftersom vi tillsätter löpande vill vi därför tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!Academic Work är Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker.Vi erbjuder extrajobb, konsultuppdrag och rekryteringar inom de flesta områden och branscher.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl