Dansktalande kundtjänstpersonal inom Bank & Fina

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu en person som vill arbeta heltid i kundtjänst på ett företag med kontor i Nacka Strand.Avdelningen som du kommer att arbeta på sköter kundtjänstärenden åt banker, betalkortsföretag mm. Du kommer att arbeta både frontoffice och backoffice, med fokus på backoffice.Till frontoffice uppgifterna hör bl a att ta emot inkommande samtal och svara på frågor som rör bankkort, ta hand om kortspärrningar, hantering av saldoförfrågningar o dyl.Till backofficeuppgifterna hör bl a granskning, registrering och verifiering av ansökningar, avregistrering av kort, fördelning och utskick av rapporter, kort- och kontoutdragsreturer mm. Vi söker dig som talar flytande danska, samt har goda datakunskaper.Det är önskvärt att du har tidigare erfarenhet av service eller kundtjänstarbete.Har du har erfarenhet av kortbranschen eller bank- och finansbranschen är detta ett plus, men inget krav, utan en bra merit för denna tjänst. Som person är du ansvarstagande och serviceinriktad.Du måste även vara stresstålig, ha simultanförmåga samt en god samarbetsförmåga. För detta uppdrag krävs utdrag ur belastningsregistret.Då vi jobbar med löpande urval, ser vi gärna din ansökan så snart som möjligt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg

Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg

Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl

Sammanfattning

Besöksadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM

Postadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024