OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Var med och bygg upp den dansktalande delen i en mycket trevlig servicedesk med placering i Malmö!
Detta är inte som alla andra servicedeskar, här supporterar du nämligen en egenutvecklad hårdvara och mjukvara med en alldeles egen infrastruktur. Google är din vän, men den här felsökningen blir klurig att googla fram lösningar på. Det ställer alltså dina skills på problemlösning på sin spets! Du behöver älska problemlösning och att lära dig ny teknik. Tänk dig att få lägga ihop ett och ett och att polletten trillar ner och du äntligen förstår hur integrationen fungerar.
Du får vara med där det händer. På riktigt. I ett team där ni ständigt lär av varandra och har roligt tillsammans.
Danska är du flytande i för att kunna supportera de danska användarna på andra sidan sundet. Ett plus är om du även kan svenska. Arbetstiderna kommer vara kvällstid, är du en kvällsmänniska så är det med andra ord tipptopp! Detta kommer eventuellt ändras framåt. Kanske har du arbetat i en servicedesk tidigare, alternativt har du ett brinnande intresse för IT/teknik/service.
Service, administration och IT är något som ligger dig varmt om hjärtat. Det här med att hjälpa andra människor med det tekniska är din grej!
Självklart finns det utvecklingsmöjligheter, något annat vore galet! Kom igen - sök nu eller med en gång!