Dansktalande Logistic Process Administratör till BSH Nykvarn

Arbetsbeskrivning

Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13.1 miljarder euro under 2016 och mer än 58,300 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär – tänk framåt med oss.



Vi söker en Dansktalande Logistik Process Administratör till BSH Home Appliances AB i Nykvarn

Är du en dansktalande problemlösare med erfarenhet från kundservice? Då skall du söka tjänsten till oss i Nykvarn!

Arbetsuppgifter:


• Behandla logistikrelaterade reklamationer som härrör skadat och fellevererat gods
• Hantering av fordringar via telefon, post eller andra kanaler, på Nordisk nivå men främst mot Danmark
• Fakturering, returhantering
• Följa upp och undersöka returer via kontakt med logistikavdelningen, lagret, transportföretag och andra partners

Din bakgrund: 


• Du har minst en 3-årig gymnasieutbildning
• Du har minst 1 års erfarenhet av att ha arbetat med liknande arbetsuppgifter
• Du har goda kunskaper i MS Office, framför allt i Excel
• Kunskaper i Svenska, Engelska och Danska, i både tal och skrift
• Kunskaper i SAP är meriterande 

Personliga egenskaper:


• Du är kommunikativ och serviceinriktad
• Du är självgående och trivs när du arbetar på eget initiativ
• Du är noggrann och uppmärksam på detaljer
• Du är en problemlösare och motiveras av nya utmaningar
• Du tycker om att samarbeta med andra för att uppnå mål

Förmåner:

Vi erbjuder fast månadslön, årsbonus vid positivt utfall, friskvårdsbidrag och har kollektivavtal.

Arbetstider: Heltid, Dagtid.

Övrig information:

Vi finns i nya och moderna lokaler i Nykvarn, dit det är enklast att ta sig till med bil då det är begränsat med kollektivtrafik.

Visstidsanställning 6 månader med god möjlighet till en tillsvidaretjänst för rätt person.

Vi genomför personlighetstest samt alkohol och drogtest inför anställning.


Ansökan:

Välkommen med din ansökan!

Bifoga CV och personligt brev. Urvalet och intervjuer kommer att ske löpande så vänligen skicka din ansökan snarast möjligt men senast den 26 februari 2021. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef: Angela Medersten via e-post på angela.medersten@bshg.com


Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och undanber oss kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser.

 

 

 


Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13,1 miljarder euro under 2017 och mer än 61,800 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär – tänk framåt med oss.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BSH Home Appliances AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 januari 2021
  • Ansök senast: 26 februari 2021

Besöksadress

Landsvägen 32
None

Postadress

Box 503
SOLNA, 16929

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024