OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
: Medtronic är ett världsledande företag inom medicinteknik.Företaget erbjuder terapier och produkter som årligen förbättrar och förlänger livet för miljontals patienter världen över - var 4:e sekund förbättras ett liv tack vare Medtronics forskning!Medtronic söker nu medarbetare till kundsupportavdelningen inom affärsområde diabetes med placering på det svenska kontoret i Stockholm. Product Support Diabetes - En DANSKTALANDE medarbetare Arbetsuppgifter Tjänsten ingår i ett team som ger support och service till patienter, anhöriga, sjukhuskliniker och företagets säljare i Norden. .Supporten sker framför allt via telefon och e-post..Ansvar för support i första hand mot Danmark..Vidareutveckling av administrativa system och processer..Resor kan förekomma, t.ex. säljmöten och produktutbildningar i Danmark. Vem är du?.Du har erfarenhet från att arbeta med kundtjänst/kundsupport..Du pratar flytande svenska och engelska, samt danska..Du är ansvarstagande, fullföljer dina åtagande och återkopplar alltid till kunden..Du är positiv och har en utpräglad servicekänsla och ett tydligt kundfokus..Du kan hantera ett högt arbetstempo och upprätthålla en god kvalitet..Du tycker om att jobba i team samtidigt som du gärna tar initiativ och gillar att lösa problem. Arbetet på Product Support är omväxlande och du blir en viktig medlem i ett positivt team med god sammanhållning.Du kommer till ett företag som vunnit pris i kategorin Bästa Arbetsplats.Tjänsten är tillsvidareanställningar på heltid och Medtronic erbjuder bra anställningsvillkor.Vid anställningens början får du naturligtvis en gedigen produktutbildning. Låter det intressant?Varmt välkommen med din ansökan genom att klicka nedan, ansökningarna behandlas löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ingela Gubert
08-120 122 59
Ola Gustavsson
08-120 122 33
Niklas Claesson