OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. På en av Nordeas kundservicegrupper jobbar 18 medarbetare med att tillhandahålla service till First Cards kunder i Sverige, Danmark och Norge. First Card är det ledande betalkortet i svenskt näringsliv och under uppbyggnad i Norge och Danmark. Företaget har samarbete med alla ledande affärsresebyråer i Norden. Man arbetar aktivt med utveckling och förbättring och genomgår f n Lean. Inom enheten finns[en stor yrkesstolthet och en stark känsla för service. Företaget sitter i ljusa och fräscha lokaler på Smålandsgatan. Om tjänsten: Tjänsten är ett 2-3 månaders uthyrningsuppdrag på heltid men det finns goda chanser till en tillsvidare anställning på gruppen. Dina arbetsuppgifter innebär: .[Löpande kundservice via telefon och e-post. Du kommer att ge service till företagets danska kunder. .[Administrativa uppgifter såsom registrering av nya kort/kunder, spärra tappade/stulna kort, diskutera fakturor och kundstruktur med befintliga kunder, besvara brev, fax och e-post från kunder, kortinnehavare, resebyråer och andra samarbetspartner. .[Samarbeta med andra avdelningar inom First Card som t e x försäljningsavdelningen i samband med nyupplägg och omstruktureringar, delta i systemtester inför produktionssättningar samt delta i workshops och projekt vid produktutveckling och marknadsaktiviteter. .[Att vara kontaktperson mot stora kundföretag[ Din Profil: Vår kund sätter stort värde på dina personliga egenskaper. Din förmåga att möta kundens behov på rätt sätt är mycket betydelsefull. Erfarenhet från kortverksamhet är positivt. Du pratar och skriver danska och svenska flytande. Vi ser gärna att du har erfarenheter inom service/kundbemötande. Vi söker dig som: .[Pratar och skriver svenska och danska flytande .[Ser det som en självklarhet att alltid ge god service och utmanas av att hitta lösningar för kunden .[Tycker att kvalite och service hör ihop .[Är utåtriktad och tycker om att arbeta i ett högt tempo med utmanande och omväxlande arbetsuppgifter .[Trivs med att arbeta i team och rycka in där det behövs .[Bidrar aktivt till en god stämning och ett gott samarbete med kollegor Arbetstider: 08.00-17.00 Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37