Dansktalande och brinner för service

Arbetsbeskrivning

Transcom Worldwide är en global Kundservicespecialist. Vi är 29 000 medarbetare på 62 contactcenter i 26 länder, där vi förmedlar kundservice på 33 språk till över 400 kunder. Transcom Sverige grundades 1995 i Karlskoga av Kinnevik-koncernen. Idag finns Transcom representerade på sex orter i Sverige; Borås, Karlskoga, Örebro, Eskilstuna, Stockholm
och Umeå. Transcom finns i hela världen och ger kundservice till stora välkända varumärken.

Vill du ingå i ett team som varje dag kommer till arbetet med ett leende och en inställning att ge bästa möjliga kundservice? Då ska du fortsätta läsa. Vi söker nu personer som talar och skriver flytande danska, och som brinner för att ge oslagbar service.

Ansvarsområden
Du kommer som kundtjänstmedarbetar på Transcom att:
- Ta emot inkommande samtal
- Ta emot och besvara mail
- Arbeta aktivt för att leverera bäst tänkbara service till våra kunder
- Agera den viktiga länken mellan företag och kund
- Sprida positivitet och glädje till dina kollegor och kunder
- Bidra med produktkunskap och problemlösning i ditt dagliga arbete

Vem söker vi?
Vi söker personer som brinner för att arbeta med kundservice och ser positivt på sökanden som:
- Är serviceinriktade
- Har god samarbetsförmåga och gör det lilla extra för att hjälpa teamet
- Ser merförsäljning som en del i kundservice
- Är stresstålig
- Tidigare har arbetat inom ett serviceyrke
- Behärskar danska flytande i tal och skrift
- En förutsättning för att du ska trivas på Transcom är att du ser personligt ansvar och målstyrning som positiva inslag i ditt arbete

Vad erbjuder vi?
Transcoms site i Stockholm är belägen i fina, ljusa lokaler i DN skrapan. Du kommer att arbeta i ett öppet kontorslandskap tillsammans med ett härligt, flerspråkigt och ambitiöst gäng som alltid presterar sitt bästa. Vi erbjuder förmåner som friskvårdsbidrag, fri tillgång på frukt och regelbunden feedback. För att skapa bästa möjliga förutsättningar att göra ett bra arbete kommer du att genomgå en gedigen utbildning där du kommer att lära dig, produktkunskap, kundvård, samtalsteknik samt de system vi kommer att arbeta i. Transcom ser positivt på viljan att utvecklas inom organisationen och för rätt person finns det möjlighet att avancera inom företaget.

Om du har frågor angående tjänsten vänd dig till HR Marie Fjällrot på marie.fjallrot@transcom.com

Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Arbetstid: Schemalagd där kvällar och helger förekommer
Start: Enligt överenskommelse
Sista ansökningsdag: 2015-07-31
Kollektivavtal: Unionen

Löpande urval och intervjuer sker så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Så stämmer profilen in på dig och du anser att du skulle passa in i vårt team ansök redan idag. Vi värdesätter att satsa på vår personal långsiktigt och det finns fina möjligheter att växa inom Transcom. Låter detta som en utmaning för dig? Sök idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Manager Stockholm Jennifer Kendrick
08-12080066
Business Manager Inger Sandin

HR Manager Louise Anderberg

Rekryterare Eva Hägglund

Rekryterare Marie Johansson

HR Assistent Marie Fjällrot
070-7768037
Office administrator Julia Holmberg

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson
0707768014
Rekryterare Olivia Pettersson
0707768053

Sammanfattning

Besöksadress

Rålambsvägen 17, 10 tr
Stockholm

Postadress

Box 34006
Stockholm, 10026

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024