Dansktalande orderadministratör

Dansktalande orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i sexton städer från Stockholm i söder till Piteå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Dina arbetsuppgifter
Vi söker en orderadministratör med intresse för försäljning och kundkontakt till en av våra kunder i Leksand. Tjänsten innebär daglig support via telefon och mail, företrädelsevis mot företagets befintliga kunder, men vi ser även att du har en förmåga att arbeta proaktivt med merförsäljning. Du kommer att arbeta operativt med orderhantering och produktsupport gentemot kunder, utesäljare och återförsäljare på olika marknader i Norden och Europa.

Din profil
För att vara aktuell för denna tjänst behöver du kunna prata och skriva danska, svenska och engelska flytande. Personliga egenskaper som vi värdesätter för denna tjänst är att du är social och serviceinriktad samt att du drivs av god kundservice. Du är strukturerad, stresstålig och självgående samtidigt som du är öppen för förändring. Samarbete kommer att stå i fokus så därför ser vi gärna att du är en teamplayer som bidrar till utveckling hos företaget.

Vi söker dig med minst gymnasial utbildning. Du har goda IT-kunskaper och erfarenheter från arbete med Officepaketet och gärna ett eller fler affärssystem.
Erfarenheter från liknande arbeten med fokus på försäljning, ekonomi och kundservice är meriterande.

Vi samarbetar med Clockwork Rekrytering. Vid frågor om tjänsten kontakta gärna Rekryteringskonsult Helene Söderlund via mail helene.soderlund@clwork.se. Välkommen att registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se senast den 21 februari. Intervjuer för denna tjänst kommer att ske löpande då tjänsten kan tillsättas tidigare, så skicka in din ansökan redan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Jonsson

Fredrik Jonsson
073-3512708
Fredrik Jonsson
073-3512708
Maria Lehnbom
0733-3512710
Fredrik Jonsson
0733512708
Viktoria Lindquist
0733-512718
Maria Lehnbom
0733-512710
Daniel Kraft
0733-512709
Maria Lehnbom
073-3512710
Maria Lehnbom
073-351 27 10

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ClockWork Bemanning & Rekrytering
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2020

Besöksadress

Stigaregatan 7
None

Postadress

Stigaregatan 7
FALUN, 79160

Liknande jobb


Administration och Varuhantering

Administration och Varuhantering

12 november 2024

Projektkoordinator sökes!

Projektkoordinator sökes!

12 november 2024