Dansktalande Orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Vi på Rookie bemanning söker nu en dansktalande person för arbete inom administration och kundservice hos en av våra kunder i Stockholm. Du tar emot orders via framförallt telefon och mail, registrerar dessa i systemet och ser till att de levereras. Vidare ingår även reklamationshantering, krediteringar och returhantering. Du kommer att ingå i ett team som arbetar mot hela den nordiska marknaden. Då du behärskar det danska språket väl kommer du få ansvar för ett antal kunder på den danska marknaden. Du som söker brinner för att ge kunderna bästa möjliga service. Du är van att arbeta självständigt och agera som spindeln i nätet. Välkommen med din ansökan. Urvalet sker löpande och vi vill ha din ansökan så snart som möjligt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ROOKIE BEMANNING AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 10 november 2010
  • Ansök senast: 17 november 2010

Besöksadress

STRANDBERGSGATAN 61
STOCKHOLM

Postadress

STRANDBERGSGATAN 61 3TR
STOCKHOLM, 11251

Liknande jobb


18 november 2024

18 november 2024

14 november 2024