Dansktalande Orderadministratör 80%

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Är du vår nya utåtriktade och drivande Orderadministratör? Gillar du att ha löpande dialog både internt och externt, följa upp leveranser och återkoppla till kund? Gillar du att vara spindeln i nätet? Då har vi tjänsten för dig!
Vi söker nu en initiativtagande dansktalande orderadministratör för kunds räkning, med start i september. Uppdraget är på 80% och du kommer att erbjudas en tillsvidareanställning hos KFX HR-partner och jobba hos vår kund i centrala Malmö.


Om företaget

KFX HR-Partner är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.
Som anställd hos KFX HR-partner har du rätt till garantilön även om vi inte skulle ha något uppdrag som passar dig för tillfället. KFX HR-Partner har kollektivavtal med Unionen, vilket innebär att vi tillämpar Bemanningsavtalet för tjänstemän mellan Bemanningsföretagen och Unionen.


Arbetsuppgifter

Som Oderadministratör är dina huvudsakliga arbetsuppgifter orderhantering, administration, samt daglig kontakt och support till både svenska och danska kunder. Order kommer in från flera olika kanaler som telefon, mail, fax, web-shopen samt från fältsäljarna. Du har daglig kontakt internt med inköp, lager, säljare och produktutvecklare och externt har du kontakt med transportörer, kunder och externa lager. Du kommer att fungera som spindel i nätet och knyta ihop hela orderprocessen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter är:
- Orderhantering
- Fakturering/kreditering
- Reklamationer
- Kund- och säljsupport
- Sköta Web-shopen
- Bevakning av social medier och utskick av veckobrev

Orderavdelningen består idag av två personer och i tjänsten förväntas du även att vara behjälplig med övriga uppgifter och administration på företagets försäljningsavdelningen.


Kvalifikationer

Till denna tjänst söker vi en person som har erfarenhet från en liknande tjänst inom kundservice samt minst gymnasiekompetens. Du har god systemvana, bekant med MS-Office och vi ser gärna att du har arbetar med digitala medier som hemsida och/eller Web-shop tidigare. Dina kunskaper i svenska och danska, både avseende tal och skrift, är flytande. Du kommer dagligen att komma i kontakt med danska och svenska kunder och leverantörer.

För att trivas i rollen som Orderadministratör är det viktigt att du har ett starkt intresse för service och försäljning samt att du är en utåtriktad, drivande och kundorienterad person. Du är dessutom en ”doer” som på ett initiativrikt sätt har förmågan att arbeta självständigt. Du beskrivs som en person med hög social kompetens som har lätt för att skapa kontakter och upprätthålla goda relationer i ditt arbete. Du är strukturerad i ditt arbetssätt samt flexibel och lösningsfokuserad.


Övrigt

Detta är ett konsultuppdrag som löper tillsvidare med placering hos vår kund i Malmö och du blir tillsvidareanställd av KFX HR-partner.

Välkommen in med din ansökan redan idag, vi jobbar med löpande urval.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rebecka Möberg
040-120200
Rebecka Möberg
040-12 02 00
Kevin Brandt
040-120200
Kevin Brandt

Maria Karlsson

Maria Karlsson
070 845 28 00
Kevin Brandt

Kevin Brandt
0706970093
Maria Karlsson
040-120200
Mauricio Amaral
040-120200

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Syd AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 6 juli 2016

Besöksadress

Stora Nygatan 40, Malmö
None

Postadress

Stora Nygatan 40
Malmö, 21137

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024